A rendelés menete

A webáruházban lehetősége van regisztrált vásárlóként vagy esetleg regisztráció nélkül látogatóként vásárolni.

A webáruházba történő regisztráció díjmentes. A regisztráció feltétele a regisztrációs adatlap pontos, teljes és időszerű adatokkal való kitöltése, valamint a vásárlási- és szállítási feltételek és az Általános Szerződési és Fizetési feltételek megismerése és elfogadása. A regisztrált vásárlók a személyes azonosító és az egyedi jelszó megadása után be tudnak lépni a webáruházba vásárlás céljából, valamit lehetőség van a korábban megadott adatok módosítására is.

A termék kiválasztása

A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén, a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezhető. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva láthatóak a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint a számla végösszege és a szállítás költsége. Ebben a menüpontban igény szerint módosítható a kosár tartalma.

A Webáruházban megvásárolható termékek eladási árai forintban értendőek és a kifizetendő termék összegére vonatkoznak. Az ÁFA hatálya alól alanyi mentes cégekre vonatkozó előírásoknak megfelelően a termékek 0% forgalmi adót tartalmaznak.

A rendelés elküldése

Amennyiben a kosár tartalma megfelelő a “Tovább a pénztárba” gombra való kattintással a rendelés elküldhető. A következő lépésben lehet kiválasztani a szállítás és a fizetés módját. A „Megrendelés” gombra való kattintással a vásárló elfogadja a Vásárlási feltételek-et és tudomásul veszi, hogy ez olyan jognyilatkozatnak minősül, mely fizetési kötelezettséget von maga után.

Árak

A webáruházban a termékek mellett található árak a rendelés időpontjában érvényes teljes árak, amelyek tartalmazzák a csomagolás költségét is, viszont a szállítás költségét nem. Amennyiben a webáruházban található termékeket vagy azok árát illetően hiba vagy hiányosság lép fel a hibának megfelelően korrekciót végzünk. Ebben az esetben tájékoztatjuk a vevőt a valós adatokról. A vevő ezt követően megerősítheti a megrendelését, vagy bármely fél elállhat a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelés beérkezéséről a vásárló kap egy automatikus visszaigazoló e-mailt. A rendelés feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik. A kézbesítés várható időpontjáról e-mail vagy sms tájékoztatást küldünk a vásárló által a regisztráció illetve a megrendelésekor megadott elérhetőségek egyikére.

Számlázás és fizetési módok:

A kiállított számla tartalmazza a megrendelt termék mennyiségét, vételárát és a szállítás költségét. Környezettudatos elveinkre alapozva a számlákat elektronikus úton küldjük meg a vásárló által a megrendelésekor megadott e-mail címre.

A megrendelt termék árát és a szállítás díját az OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11742568-20002970 bankszámlaszámra történő átutalással egyenlítheti ki a vásárló.

Utánvét esetén a csomagot kézbesítő személynek lehet a megrendelt termékek árát és a szállítás költségét kifizetni.

Külföldről érkező megrendelések:

Külföldről érkező megrendelések esetében a webáruházban található termékek árai érvényesek, viszont a szállítás költségét illetően a Magyar Posta díjszabásai az irányadók. A külföldről érkező vásárlási igények esetében csak előrefizetéses opció választható. Külföldről irányuló megrendelés esetén, igényét jelezze a biokokusz@gmail.com e-mail címen.

Szállítás

A küldemények kézbesítését az MPL futárszolgálat végzi. A szállítás pontos időpontjáról a futárszolgálat küld tájékoztatást. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A vásárláskor megadott címre történő szállítás díja a megrendelt termékek és a szállítási költség banki átutalással történő kiegyenlítése esetén 990 Ft.

A vásárláskor megadott címre történő szállítás díja a megrendelt termékek és a szállítási költség utánvéttel történő kiegyenlítése esetén 1580 Ft.

A futár a kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi, ezért célszerű olyan címet megadni, ahol a csomag ténylegesen átvehető. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, a csomagot ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén van lehetőség átvenni.

Amennyiben a termékről felbontás során a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Amennyiben csomagját nem tudja átvenni a futárszolgálat munkatársától 8-17 közötti időpontban, vagy kényelmesebb a PostaPonton történő átvétel, akkor a megjelölt postahivatalban nyitvatartási időben lehet a csomagot átvenni. A postahelyi átvétel egy rendkívül költséghatékony és kényelmes megoldás, melyet az ország legkiterjedtebb hálózata lát el.

A vásárláskor megjelölt PostaPonton történő csomagátvétel esetén a szállítás díja 800 Ft. A megrendelt termékek ára és a csomag PostaPontra történő szállításának költsége banki átutalással egyenlíthető ki.

Csomagját akár MOL PostaPonton is átveheti, ami megtalálható a 125 kijelölt MOL töltőállomáson.

A MOL PostaPonton történő csomagátvétel számos előnyt nyújt. Töltőállomástól függően akár 24 órás átvételi lehetőség, alacsony szállítási költség, döntési lehetőség a kézbesítés helyszínéről a munkahelyi vagy háznál történő kézhezvétel helyett egy rugalmas csomagátvételi mód, amelyet a szokásos napi útvonalába illeszthet és akár tankolással egyidejűleg intézhet.

A MOL PostaPontok elhelyezkedéséről és nyitvatartási idejéről térképünk segítségével tájékozódhat.

A vásárláskor megjelölt MOL PostaPonton történő csomagátvétel esetén a szállítás díja 890 Ft. A megrendelt termékek ára és a csomag MOL PostaPontra történő szállításának költsége banki átutalással egyenlíthető ki.

A legmodernebb csomagátvételi mód a csomagautomatából történő átvétel, amelynek választásával szintén számos előnyt élvezhet. Az automaták napi 24 órában működnek, könnyen megközelíthetőek, nincs várakozási idő, és a csomag néhány gombnyomással, pillanatok alatt elérhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó részletes szabályokat tartalmazó 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállási joga gyakorlása értelmében visszaküldheti számunkra a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelőt terheli a termék oda és visszaszállításának költsége. A visszaküldött termék vételárát a visszaérkezéstől számított harminc munkanapon belül visszautaljuk a vásárló által megadott számlaszámra akkor, ha a visszaküldött termék csomagolása bontatlan, sérülésmentes és a termék újra eladható állapotban van. Az utánvéttel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

A megrendelt és kiszállított termékkel együtt küldött esetleges ajándék terméket is vissza kell juttatni, arra a vásárló külön megtartási jogot nem gyakorolhat.